Ko Phangan – príchod

Na Ko phangan sme prišli na obed u Tomáša sme stretli Mae Honzovu priateľku tak sme si tam nechali veci a šli sme sa najesť na chiness street kde za nami prišiel Braňo tak sme sa zvítali po pol roku pokeckali čo nove a chceli sme ísť nájsť niečo na ubytovanie na par dni , ale Braňo nám poskytol možnosť prespať par noci u neho pokým si nenájdeme nejaký dom.

Najprv som išiel pozrieť nejakú motorku na prenájom stým že vyber nebol moc veľký a ceny boli astronomické a prístup thajcov ma asi najviac zarazil (arogantne lenivé prasatá) 200 bathov za 1 deň Honda click je moc a keď som skúšal že na mesiac tak to bolo 150 na deň čo som pochopil že niečo nie je poriadku na phangane. Tak nakoniec po hodinovom hľadaní som našiel jednu motorku za 150 na 1 deň . Keď som sa pýtal či mi ju požičia na 1 mesiac tak povedal že za 4500 na mesiac čo je 150 tak som sa usmial zobral si ju na 1 deň nechal jej pas a povedal som jej že zajtra sa vrátim a uvidím.

Stretli sme sa s Basom ktorý vravel že domy na ostrove sú skoro všetky plne takže to nevyzeralo asi najlepšie. Tak sme sa šli k Braňovi ubytovať sa s tým že noc max 2 noci ostaneme u neho. Braňo nám povedal novinky a príbehy z jeho harpúnovania rýb pokeckali sme čo nového a normálne sme Braňa nespoznávali ako sa zmenil samozrejme k lepšiemu…je z neho novy človek . Keď sme sa trochu pozerali po obchodoch ceny sa nám zdali vyššie ako min rok a v Tescu sme zažili sok lebo tam skoro nič nemali a ceny boli pomaly tak vysoké ako V SR .Takže nákup ktorý sme vedeli min rok urobiť do 30 min sme robili 2 hodiny aj tak sme nenakúpili co sme chceli lebo veľa veci nebolo na ostrove a keď boli,boli dosť drahé. Keďže sa nám to nezdalo že čí je to iba náš názor keďže ideme zo severu Thajska kde je omnoho lačnejšie tak sme sa popýtali Peta, basa ,vysokého Tomáša a ostatných a potvrdili nám že to tu zdraželo a že je problém zo zásobovaním.

Dom na druhy deň sme hneď ráno išli pozrieť nejaký dom do prenájmu na jeden mesiac ako sme chodili od domu k domom všetko bolo prenajaté asi po 3 hodinách sme náhodou natrafil na jednu thajku ktorá na nás pozerala ako hľaďme dom tak povedala že ma jeden na prenájom.

Takže na ukázal dom na Hin kong hneď vedľa agama yogy. Dom bol úplne novy ešte na ňom dorábali terasu a povedala že od zajtra môžme začať bývať že 10000 bathov na mesiac takže nemali sme si z čoho vyberať tak sme ho zobrali. Dom je asi 20 m od pláži v Palmovom háji s výhľadom na západ slnka takže miesto vcelku romantické. Tak sme povedali domácej čo potrebujeme ešte do domu zariadiť a priniesť.

Po obede som ešte vrátil motorku lebo na Bantai u Chaia som si požičal Hodnu click  3000bath(100usd) mesiac čo je asi 100bath deň čo je asi dobra cena počas hlavnej sezóny v tomto roku po tom ako to tu všetko zdraželo.

Branou z druhy večer priniesol čerstvé ryby z harpúnovania a pozval aj mamu s priateľom, basa, taomasa takže sme mali večer takú bbq party ja som ugriloval baracudu a Braňo robil suši proste paráda…čerstvé ryby vlastnoručné chytene.

Ďalší deň ráno sme sa odsťahovali do nového domu ktorý ešte voňal novotou stým že domáce ešte priniesla nejaké veci čo sme si pýtali a povedala že zbytok prinesie . Veľmi milo nás prekvapil jej prístup že to čo povedala tak to aj splnila (jedna z mala neskazených thajcov ).

Večer sme mali nádherný západ slnka sedeli sme na terase a vychutnávali si pekne chvíle.

Tento obsah bol zaradený v Thajsko. Zálohujte si trvalý odkaz.

1 reakcia na Ko Phangan – príchod

1. Erik povedal:

Chceme dalsie pokracovanie, ubehlo uz par dni od prichodu na KP. Co robite, ako sa tam mate? 🙂 Aky mate dom? 🙂