Ko Samui – Ko Phangan

ráno o 6 tej som sa zobudil ako pristáva lietalo nado mnou trochu dosť stresujúci zážitok aj na moje nervy ….už som pochlpil že hotel je tesne nad runwayov …….  6.30ma prišiel zobudiť recepčný aby som nezaspal loď  ktorá odchádza o 8 ….tak som si sadol na recepcii a čakal bola tam dvojica kanadanaov tak sme sa dali do reči ,boli z vancouvru takže sme keckali o olympic games a o hokeji chalan hra hokej bavili sme sa o našich ,gaborik a spol…. vrchol bol že keď prišiel bus tak nás naložil a previezol nás asi 500 metrov do prístavu číže hodinu a pol som vstal skôr aby ma autobus previezol 500 metrov (aj ked to bolo free som si mohol pospať) ale nevadí aspoň som si pokeckal  s canadanmi na lodi sme trochu pokeckal a rozlúčili sa a išli po svojom ….

konečne som na koh phangane  v prístave hned taxiki a lákajú ľudí do hotelov a pod veci čiže s ubytkom nebudú problémy …ja som sa vybral podľa rad Braňa (brano je Slovák čo žije na koh phangane ) a išiel peso asi 800 metrov a našiel som tam  travel office  ktorý ma Tomáš tiež Slovák tak som sa s nim zoznámil popýtal zopár rad nechal si u neho veci ….. prenajal motorku (samozrejme pas mi zobrali do depozitu )a prešiel sa po ostrove že kde asi budem bývať pozrel som zopár resortov bolo zaujmave videl som všeličo …… hľadal som hlavne niečo pri pláži s internetom na začiatok ……. ako som hladal ubytko hneď som a pozeral domy na prenájom našiel som jeden aj s netom za asi 150 euro ……len keď som si ho pozrel všetko bolo ok len hneď som sa opytlal suseda čí ma net a čí mu ide …samozrejme boli tam problémy s netom takze som s nim hneď dal reč bol to nieaky nemec čo tam býva už 2 mesiace hneď som mu to pozrel v čom je problém a zistili sme ze ma niečo s linkou takže asi zaplavilo káble alebo čo klasicky problém v thaisku po pol hodke u neho som sa vybral naspäť  k Tomášovi  sme hodili reč že kde sa ubytovať potom som pozrel môj iphone rozum a našiel tam nieke linky  čo som našiel ešte na sk tak som išiel do coco resortu  450 bth noc internet je free je to trditional bugalov taký drevený hneď na pláži pekný výhľad  takže super …… kúpil som si simkartu takže uz mam  tahisku simkartu  ……. hneď po ubytovaní som skočil do mora a konečne sa okúpal …… som milo prekvapený že tu nie je až take teplo aké bolo ked som tu bol v apríli máji je tu prijemne ……

večer mi volal Tomáš čí ideme sa najesť a že je thai box na počesť kráľovým narodenín ………..tak som skočil na bike a za 5 min som pozeral na thai box … na mňa je to moc tvrdé  …….som tam videl zopár KO zápasov proste padli ako hrušky ti chlapi ……. tu atmosféru treba zažiť hučí thaiska hudba ľudia kričia pri každom kope a údere všetci vo vytržení proste pleny emooci … čo som si všimol ze ten thai box je tvrdý ale nie je to ako box v Európe proste tam si super váži super a majú pred sebou rešpekt a úctu ….pred zápasom aj po zápase sa obijmaju ,po skončený zápasníci idú k súperovmu trénerovi a ten ich ovlažuje s vodou a prejavuje mu úctu a rešpekt a ďakuje za zápas  proste iný prístup aj keď je to fakt tvrdé …….medzi tým ma chytil hlad tak som sa odskočil najesť hned vedľa polo plno pojazdných bufetov tak som si dal že kura … pozrel na to a to boli kuracie pečienky (ja moc pečienku nemusím ) ale boli v sezame obalene tak sa to dalo vcelku fajn to bolo …..potom to chcelo niečo sladké takže zase palacinky s banánom a kokosom a poliate Salkom ……tie sú najlepšie takže večera za 70 bath asi 1,5 eura …….. vrátil som sa za Tomášom a za chvíľu sme išli domov už bolo dosť hodín ….takže som prišiel domov ľahol si na terasu do siete a ležal chvíľku ….. potom som isiel spať …..

Tento obsah bol zaradený v Thajsko. Zálohujte si trvalý odkaz.